خرید اینترنتی انواع کرم ضد آفتاب ساده، کرم پودری، لوسیون و ژل

هنگامی که اشعه ماوراء بنفش به پوست برخورد می کند، از این سپر رد نمی شود که در واقع کرم ضد آفتاب مانع از نفوذ آن به پوست می شود. هر چند تمام اشعه ها پراکنده نمی شوند، ولی بسیاری از آن ها تحت تأثیر قرار می گیرند. کرم های ضد معدنی (یا فیزیکی) با استفاده از مواد معدنی طبیعی مانند اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم موجب بازتاب اشعه خورشید می شوند. از سوی دیگر، کرم های ضد آفتاب شیمیایی از ترکیبات شیمیایی مانند بموتریزینول، اووبنزون و بیسکوتیوزول استفاده می کنند که همه آنها محفاظت از طیف گسترده را فراهم می کنند.

کرم ضد آفتاب رنگی سینره +SPF50 مناسب انواع پوست

افرادی که دارای پوست حساس هستند باید به دنبال کرم های ضد آفتاب باشند که بر پایه مواد معدنی یا فیزیکی هستند و نه شیمیایی. کرم های ضد آفتاب فیزیکی دارای ترکیباتی مانند اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم هستند که در روی پوست قرار می گیرند و یک سد محافظ ایجاد می کنند. این مواد چشم ها را نمی سوزانند، بنابراین برای انواع پوست های حساس ایده آل هستند.

اگر می‌پرسید « چه زمانی باید از ضد آفتاب استفاده کنم؟»، باید بدانید که همیشه در هنگام خروج از منزل باید از یک کرم ضد آفتاب خوب استفاده کنید. برای تمدید آن نیز نیاز است که هر 2 الی 4 ساعت مجدد کرم ضد آفتاب خود را تمدید کنید. توصیه می شود پیش از هر بار استفاده مجدد، صورت خود را با آب یا میسلار واتر کامل پاک کنید و سپس از کرم ضد آفتاب استفاده نمائید. شاید تصور کنید که مصرف کرم های ضدآفتاب مختص فصول گرم و تابستان است، اما باید بدانید که با توجه به تحقیقات صورت گرفته، مصرف ضد آفتاب در تمامی فصول و حتی در زمان هایی که آفتاب در آسمان نیست هم لازم است.

برای خرید انواع کرم ضد آفتاب می‌توانید اقدام به خرید اینترنتی از وب سایت دیجی استایل کرده و در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید. شما می‌توانید مدل‌های مختلف ضد آفتاب، با میزان محافظت متنوع را در تخفیف‌ها و جشنواره‌های مختلف دیجی استایل با قیمتی بهتر از خریدهای حضوری تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید. در واقع شما می‌توانید با مقایسه محصولات و اطلاع از جشنواره‌ها و تخفیف‌های مختلف اقدام به یک خرید اقتصادی کنید. در دیجی استایل شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را با استفاده از آیتم جستجو سریعتر پیدا کنید و خریدی هوشمندانه‌تر داشته باشید. ضد آفتاب ها یکی از اساسی ترین و موثرترین محصولات پوستی هستند که استفاده روزانه از آنها برای محافظت از پوست ضروری است. ضد آفتاب های مختلف دارای خواص و ویژگی های مختلفی نظیر ضد لک، ضد قرمزی، ضد جوش، ضد چروک و روشن کننده هستند که هر یک از آنها را می توان متناسب با نیاز پوست انتخاب نمود.

کرم ضد آفتاب ضد چروک مای

کرم ضد آفتاب را به میزان دو بند انگشت در تمامی قسمت های پوست مورد استفاده قرار دهیم . بهتر است هر دو تا سه ساعت یک بار استفاده از آن را تمدید کنیم تا اثر بخشی آن بیشتر شود . در رابطه با پوست های حساس بهتر است ، قبل از استفاده از کرم ضد آفتاب از کرم مرطوب کننده ، بر روی پوست خود استفاده کنیم . هر پوستی ویژگی ها و نیازهای خاص خود را دارد که با نظر گرفتن تمامی آن ها ، می بایستی کرم ضد آفتاب مخصوص به نوع پوستمان را برای پوشش دهی و برطرف کردن این نیازها انتخاب و خریداری کنیم . فروشگاه اینترنتی میس و مستر با موجود کردن بهترین برندهای ضد آفتاب برای مشتریان خود، امکان انتخاب و خرید آسان این محصولات را فراهم کرده است. شما به راحتی می توانید در بخش محصولات ضد آفتاب، انواع این محصولات را مشاهده نمایید.

ضد آفتاب رنگی ژیورل بسیار سبک است و هیچ گونه احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند. می توانید برای جلوگیری از ایجاد لک های قهوه ای ناشی از لیزر، میکرودرمانی، پیلینگ، جای جوش و زخم از کرم ضد آفتاب ژیورل با اطمینان کامل استفاده نمایید. لازم به ذکر است که استفاده از آن در کنار محصولات ضد لک، اثرات درمانی را چندین برابر میکند. علاوه بر اینها، به دلیل داشتن کرم پودر می تواند زیر آرایش نیز مورد استفاده قرار گیرد. افرادی که دارای پوست چرب یا مستعد آکنه هستند باید به دنبال کرم های ضد آفتاب با برچسب «غیر کمدوژنیک» باشند، به این معنی که برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست فرموله شده است. این ضد آفتاب ها سبک و فاقد چربی هستند و برای محافظت از پوست های چرب، مستعد آکنه و حساس ایده آل هستند.

خرید اینترنتی انواع کرم ضد آفتاب ساده، کرم پودری، لوسیون و ژل

میزان SPF کرم های ضد آفتاب دربردارنده میزان خوب بودن ضدآفتاب برای دفع اشعه های مضر UVB و https://shalba.com/ آفتاب سوختگی است. افراد دارای پوست حساس باید از کرم ضد آفتاب دارای اکسید روی خالص استفاده کنند. استفاده از کرم ضد آفتاب دارای عنصر اکسید روی، منجر به تحریک و یا حساسیت پوستی در این افراد نمی شود.

  • ویتامین B5 موجود در این محصول به رطوبت پوست کمک می‌کند و علاوه بر خاصیت ضد…
  • Spf میزان محافظت ضد آفتاب از پوست را در برابر اشعه خورشید نشان می‌دهد.
  • برای پوشاندن تمام پوست‌تان که در معرض نور خورشید قرار دارد، از مقدار کافی ضدآفتاب استفاده کنید.

بررسی و خرید اینترنتی کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی SPF30 سی گل محافظت از پوست در برابر UVA, UVB, IR پوشش یک دست و یک نواخت بر روی پوست تقویت و تغذیه پوست مرطوب کننده و آبرسان فاقد چربی مناسب پوست‌های… بررسی و خرید اینترنتی کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF100 سی گل مدل Max محافظت از پوست در برابر اشعه‌ی مضر خورشید بالاترین میزان حفاظت مناسب بعد از لیزر، پیلینگ و ابریژن پوست فاقد رنگ مناسب انواع پوست به خصوص… بهترین کرم ضد آفتاب کرمی است که با پوست شما سازگار باشد، به عنوان مثال کرم ضد آفتاب فاقد چربی مناسب پوست خشک نیست و باعث خشکی بیشتر پوست می‌شود. بنابراین قبل از اقدام به خرید کرم ضد آفتاب بهتر است از پزشک و یا مشاور پوست کمک بگیرید و با توجه به نوع پوست‌تان اقدام به خرید کرم ضد آفتاب کنید.

Spf میزان محافظت ضد آفتاب از پوست را در برابر اشعه خورشید نشان می‌دهد. برای مثال یک کرم ضد آفتاب با SPF 30 پوست شما را در برابر حدود 96.7 درصد از اشعه‌های UVB محافظت می‌کند، در حالی که SPF 50 به معنای محافظت در برابر حدود 98 درصد از اشعه‌های UVB است. از بهترین کرم‌های ضدآفتاب مناسب پوست چرب و ختلط می‌توان به ضدآفتاب فلوئیدی پوست چرب بایونکس، ضدآفتاب برند ایزدین، لاروش پوزای و غیره اشاره کرد. کرم ضد آفتاب یک محصول موضعی است که برای حفاظت از پوست در برابر اشعه ی ماورا ء بنفش خورشید و عوامل بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد . کرم ضد آفتاب به انواع و طیف های مختلفی تقسیم می شود که هر کدام از آن ها برای برطرف کردن نوع مشخصی از نیاز ما مورد استفاده قرار می گیرند . ضد آفتاب هایی که فیلتر رنگی دارند می توانند همانند کرم پودر نیز عمل کرده و روی صورت پوشانندگی خوبی ایجاد کنند.

کرم ضد آفتاب سانوژن بی رنگ ژنوبایوتیک مناسب پوست خشک SPF 50