ثبت نام کنکور سراسری 1402

هندسه پایه مهمی هست که تو کنکور ریاضی معمولا ازش ۸-۹ تا تست طرح میشه. سلام استاد من یه کارنامه کنکور دیدم 10008منطقه دو تراز 8516پرستاری شهید بهشتی قبول شده بود بدون سمیه کارنامه تو سایت سنجش دیدم چطور ممکنه روزانه قبول شدن چجوری استاد؟ کنکور تجربی ۱۴۰۰ با توجه به اعلام سازمان سنجش در 11 تیرماه 1400 برگزار خواهد شد. مصوبه جنجالی کنکور توسط رئیس جمهور ابلاغ شد (۲۵ تیر ۱۴۰۱) زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۱ مشخص شد | صدور کارت ورود به جلسه از سه شنبه (۲۸ تیر ۱۴۰۱) حجاج مشکوک به کرونا، تا ۳ روز در منزل خود قرنطینه میشوند نجات زندگی سه نفر توسط عروسی که در مراسم ازدواجش گلوله خورد جشن وصال ۱۱۴ زوج محروم از سراسر استان خراسان رضوی در مشهد دستگیری ۴ سارق با ۴۰ فقره سرقت در بیرجند خرید موادمخدر و غیرقانونی با نیمساعت عطاریگردی | علوم پزشکی مشهد: زورمان به صنف عطاری نمیرسد افزایش خدمات و تعهدات بیمه تکمیلی برای بازنشستگان تامیناجتماعی ۹ فوتی و شناسایی ۲۷۰۴ بیمار جدید | آمار کرونا در ایران ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ سگهای ولگرد گوش کودک اهوازی را خوردند! در این بخش معایب و مزایای استفاده از سی دی های آموزشی را نیز قرار داده ایم که با توجه به آن شما می توانید تصمیم بگیرید که از کتاب های کمکآموزشی استفاده کنید یا سی دی های اموزشی!

مطالعه و یادگیری زیست شناسی کنکور وقت نسبتا زیادی می گیره. درباره انتخاب بهترین منابع کنکور ۱۴۰۰ باید بدونید که برای تسلط تشریحی می تونید از منابعی مثل مجموعه ماجرای من و درس هام انتشارات خیلی سبز یا مجموعه پرسمان (گاج مشکی) انتشارات گاج استفاده کنید. اگه توی درسی وضعیتتون خیلی خوبه و روی تست های معمولی تسلط دارید، برای حل تست های سخت تر و مفهومی تر می تونید از منابع نردبام خیلی سبز و IQ گاج استفاده کنید. فیزیک طلوعی هم خوبه میتونید از مباحث مشترکش استفاده کنید.از دوره گسسته (آمار و احتمال هم توش هست) آقای بهمن موذن پور هم برای آنالیز ترکیبی و احتمال استفاده کردم خوب بود.پس منابع نظام قدیم آلاء رو زیر و رو کنید که خیلی چیزای خوبی توش هست. اگه دوست دارید بدونید ۷ نفر از رتبه های برتر کنکور سال های گذشته از کدوم منابع کنکور استفاده می کردند و چطوری ریاضی می خوندند، حتما مقاله روش مطالعه ریاضی رتبه های برتر رو مطالعه کنید.یک درس مهم دیگه که مطالعه کردنش تو سال یازدهم تاثیر زیادی توی کسب رتبه برتر در کنکور 1400 ریاضی داره، درس هندسه هست. مباحث قرابت معنایی، آرایه های ادبی، درک مطلب زبان، کلوز تست زبان و درک مطلب عربی همگی جزء مباحث مهارتی هستند.

بعد از اینکه اصول و قواعدشون رو یاد گرفتید، هر شب یه باکس مطالعه یک ساعته (باکس شبانه) ثابت برای این مباحث در نظر بگیرید و تست بزنید. در این پکیج 30 ساعت از کل آموزش های حرف آخر جای گرفته است و با برنامه ریزی دقیقی که در آن وجود دارد کاملا تعین شده است که داوطلب هر روز چه دروسی را مطالعه کند، از هر درس کدام مبحث را مطالعه کند و برای مطالعه آن مبحث چه قدر باید زمان بگذارد. در بخش رتبه های برتر سایت کنکور 1400 گفت و گو با رتبه های برتر سال های اخیر برای شما قرار گرفته است. خلاصه نویسی هم یکی از همون عادتها هستش؛ یعنی شما چون تا حالا تو عمرت خلاصه نویسی نکردی ازش خوشت نمیاد و نسبت بهش گارد می گیری. یعنی کتاب درسی زیست شناسی رو به صورت کاملا مفهومی بخونید و یاد بگیرید. یعنی اینکه نمیشه این مباحث رو حفظ کرد یا تو مدت زمان کوتاهی روشون مسلط شد. دانش آموزان رشته ریاضی که قراره تو کنکور ۱۴۰۰ شرکت کنند باید بدونند که علاوه بر دروس عمومی که تو قسمت قبلی ازشون صحبت کردیم، بعضی از دروس اختصاصی شون هم اهمیت بیشتری نسبت به بقیه داره.

این اپلیکیشن نمایش می دهد که تا کنکور 1400 چند روز و چند ساعت و چند دقیقه و چند ثانیه فاصله داریدو با کمک آن باخیال راحت میتوانید طبق فاصه زمانی که با کنکور دارید برنامه سایت konkoorahmadi ریزی کنید . فروشگاه کتب کمک آموزشی. ما در سایت کنکور 1400 بخشی به عنوان معرفی منابع طرحی کرده ایم که به بررسی کتب مختلف کنکوری که در بازار عرضه می شود می پردازد . ۱- پکیج بی نظیر از کتب و جزوات آموزشی برای کسب درصد های بالا در کنکور ارشد هنر و آزمون دکتری هنر ، یک بسته آموزشی کامل برگرفته از کتب مرجع و جزوات آموزشی دانشگاه ها، به عبارت دیگر تمام منابع هر درس در یک کتاب جمع آوری شده است. هر آنچه برای موفقیت در کنکور سراسری 1400 نیاز دارید در این سایت آورده شده . سهمیه ها و خیلی از موارد دیگر را به راحتی می توانید در قسمت اخبار کنکور سایت کنکور 1400مشاهده کنید . سفالگری که کوزه های خود شکسته باشد، چگونه می تواند به شما سفالگری یاد بدهد؟

اینجوری سال دوازدهم وقت بیشتری برای یادگیری مباحث شیمی ۳ دارید و می تونید با خیال راحت تر شیمی دهم و یازدهم رو مرور کنید. چون سال دوازدهم می تونید با خیال راحت برای هندسه ۳ وقت بذارید و مباحث هندسه پایه رو مرور کنید. چون علاوه بر نکات کتاب مطالب آزمونها رو هم توش نوشتم و کلا جمع و جوره و برای مرور مناسب. در این درس بر خلاف درس های دیگر خیلی چالش برانگیز و مسئله دار نبود و در کل در سطح استاندارد کنکور بود. در مجموع اگه مدرسه تون یکی از این آزمون های آزمایشی رو برگزار می کنه، بهتره تو همون آزمون شرکت کنید تا با جامعه آماری مدرسه خودتون هم مقایسه بشید. می تونید آزمون های قلم چی رو شرکت کنید که جامعه آماری بالاتری داره و هر دو هفته یک بار برگزار میشه یا اینکه آزمون های آزمایشی گزینه ۲ رو انتخاب کنید که که هر سه یک بار برگزار میشه و امنیت بالاتری داره و بحث تقلب و لو رفتن سوالات توش کمتره.

در هر بخش لینک دانلود سوالات کنکور تجربی 98 نظام جدید را آماده کردیم. بدون شک اولین درسی که تا از رشته تجربی و کنکور تجربی صحبت میشه همه یادش می افتند، درس زیست شناسی هست. دفترچه اول که شامل سوالات دروس عمومی و مشترک بین همه رشته هاست و دفترچه سوالات اختصاصی که با توجه به دروس محتلف هر رشته، شامل دروس تخصصی هر رشته میباشد. معافیت تحصیلی برای هر مقطع فقط یک مرتبه صادر می گردد. البته در میان هزار نفر اول کشور، معدود داوطلبانی هم هستند که در یک درس نمره خوبی کسب نکرده اند. البته سطح تست های مجموعه کتاب های IQ سخت تر از نردبام هست. سوالی که خیلی از داوطلبا کنکور هنر 1401 دارن اینه که کدوم یکی از رشته های هنر آزمون عملی دارن و متمرکز با شرایط خاص هستن؟ یکی دیگه از سوالاتی که ذهن دانش آموزان یازدهمی رو درگیر خودش می کنه اینه که آیا لازمه سال یازدهم در آزمون های آزمایشی شرکت کنند؟ اما گذشته از انتخاب موسسه، بحث مهمی که خیلی روش تاکید داریم اینه که سال یازدهم حتما تو آزمون های آزمایشی شرکت کنید. کتاب کنکور تجربی خیلی سبز در چاپ تمام موارد مهمی را که یک کتاب کمک آموزشی نیاز دارد، دارا میباشد.

این افراد در سایر درس ها نمره بسیار بالایی کسب کرده اند؛ برای مثال، داوطلبی که در درس ادبیات درصد منفی را کسب کرده، بی شک، در سایر درس های عمومی و اختصاصی نیز، درصد بالایی کسب کرده که توانسته است جزو نفرات برتر کشوری رشته ریاضی باشد. همه این اطلاعات درخصوص رشته های زیر گروه های مختلف در بخش معرفی رشته های دانشگاهی سایت قرار دارد و شما می توانید با مراجعه به این قسمت شناخت کلی نسبت به رشته مورد نظر پیدا کنید و رشته مناسب خود را با دید باز تری انتخاب کنید . مسئولیت سایت کنکور 1400 تنها محدود به دوران قبل کنکور نیست بلکه تا زمان انتخاب رشته و انتخاب رشته مناسب ما در کنار شما خواهیم بود . این بار اومدیم با معرفی یه سایت کنکوری که توی این روزای پر از هیجان استرس میتونه به خیلی از سوالاتون جواب بده . برنامه ریزی با دوربین مداربسته اصول برنامه ریزی کردن رو به بهترین شکل به شما آموزش میده و باعث میشه مطالعه شما نظم مشخصی پیدا کنه و با روش های خاصی باعث افزایش سرعت مطالعه شما هم میشه. دفتر برنامه ریزی که به شما کمک کنه برای تمام روزها برنامه داشته باشید و منظم درس بخونید، دفتری که بتونه به شما انگیزه و انرژی روزانه بده، دفتری که به شما اصولی ترین روش نوشتن برنامه درسی برای کنکور 1400 رو آموزش بده و دفتری که باعث بشه حتی سرعت مطالعه شما در طول چند ماه افزایش پیدا کنه.

چرا طرح مشاوره تابستون نیست تو سایت؟ نکته دیگر آن که برنامه شما با توجه به بودجه بندی باید به این شکل باشد که از هر قسمتی که سوالات بیشتری طرح می شود ابتدا از آنجا شروع کنید. در بخش روش مطالعه نیز مقالات کاملی با عنوان روش مطالعه هریک از دروس قرار گرفته که داوطلب در هر سطحی نیز که باشد میتواند از آن ها استفاده کنند و روش مطالعه هر درس را به صورت کامل و جامع بیاموزد . بی شک استفاده از تجربه های رتبه های برتر و افرادی که به موفقیت در کنکور دست یافته اند می تواند کمک بسیاری زیادی در جهت شناخت بیشتر و ترک عادت های نامناسب مطالعاتی کند . افرادی که در کنار رشته اصلی خود، کنکور هنر را بعنوان آزمون شناور انتخاب می کنند. برای مثال، از 47 داوطلب رشته ریاضی، که درس معارف اسلامی را 100 درصد صحیح پاسخ داده اند، تنها 34 داوطلب جزو 1000 نفر اول کشوری هستند. همچنین از 4 داوطلبی که در درس مهم ریاضی، درصد 80 درصد به بالا کسب کرده اند، دو نفر جزو 1000 نفر اول کشوری نیستند!

حالا شاید بعضی ها خرده هم بگیرند. دانش آموزان رشته تجربی که قراره تو کنکور ۱۴۰۰ شرکت کنند و هدفشون قبولی در رشته پزشکی یا دندانپزشکی در کنکور هست باید بدونند که علاوه بر دروس عمومی که تو قسمت قبلی ازشون صحبت کردیم، بعضی از دروس اختصاصی رشته تجربی اهمیت بیشتری نسبت به بقیه داره. دلم میخواد با توجه به شرایط و اولویت بندی که می کنید، پارتهای مطالعه تون رو بچینید؛ چون هر دانش آموز با دانش آموز دیگه فرق داره. زمان آن و زمان مناسب مرور هر درس نیز به صورت کامل قرار داده شد است . اما به دلیل اینکه حجم حسابان ۲ بیشتره معمولا مطالب سال یازدهم به صورت کامل تکرار نمیشه و اساتید به تست زنی و آموزش مطالب جدید سال دوازدهم می پردازند. پس اگه موفقیت در کنکور ۱۴۰۰ ریاضی براتون مهمه، باید از همین سال یازدهم شروع به تست زنی در این دروس کنید و پرونده شون رو همین امسال ببندید. به نظر شما هوش و امکانات چقدر می تواند در موفقیت تاثیرگذار باشد؟ مهم ترین دلیل این تاکیدمون هم اینه که این آزمون ها به شما کمک می کنه تجربه خیلی خوبی برای شرکت در آزمون های آزمایشی سال دوازدهم کسب کنید.نکته مهم دیگه اینه که امکان داره شما تو سال یازدهم وقت زیادی بذارید و خیلی مطالعه کنید و تست بزنید.

روند مطالعاتی شما تو سال یازدهم باید اینطور باشه که ابتدا مفاهیم تشریحی رو به خوبی یاد بگیرید و سپس به تست زنی بپردازید. به دلیل این که روش مطالعه کنکور کلا با تمام دوره های تحصیلی که دانش اموزان طی میکنند متفاوت است طبیعی است در خیلی از موارد نیاز به یک مشاور و راهنما دارند که سوالاتشان را پاسخ دهد . انتشارات مشاوران آموزش ناشر تخصصی علوم انسانی و عمومی با بیش از دو دهه تجربه با هدف ارتقا دانش علوم انسانی اقدام به چاپ کتابهای هدفدار جامع پایه و پایه کنکور و کنکور دوازدهم کرده است همچنین برای افزایش کارایی و تنوع و با توجه به نیاز دانشآموزان و داوطلبان کتابهای جدید با عناوین متفاوت به چاپ رسانیده است. یک فرد به عنوان داوطلب کنکور باید بداند که روش مطالعه هر درس با درس دیگر در کنکور متفاوت است و موفقیت و کسب درصد مناسب در هردرس نیازمند یادگیری روش مطالعه آن است بسیاری از افراد با صرف زمان مطالعه بسیار بازهم موفق به کسب درصد مناسب د ر برخی دروس نمی شوند که یکی دلایل آن آشنا نبودن با شیوه مطالعه هر درس است . بطور معمول از هر فصل درس شیمی در کنکور ۲ الی ۳ سوال از این دسته مسائل طرح شده است.

پس خیلی مهمه که مفاهیم حسابان یازدهم رو به صورت کامل یاد بگیرید و از کتاب های کمک آموزشی مثل کتاب تست خیلی سبز برای زدن تست هاش استفاده کنید. زیرا برای موفقیت در آزمون سراسری تمرکز و تسلط شما باید بر روی سؤالات کنکور و شبه آن باشد، پس در هنگام خرید حتما به این نکته توجه کنید. تا بتوانند شما را در آموزش کنکور کمک کنند. این کار به داوطلبان کمک می کند تا در صورت نارضایتی از عملکرد نوبت اول، برای کسب بهترین نتیجه در نوبت دوم و رسیدن به رتبه قبولی مدنظر خود تلاش کنند. این کار به هیچ عنوان تقلب محسوب نمی شود، بلکه گرفتن یک سرنخ یا راهکار برای حل سؤال می باشد.

در بخش آزمون های آزمایشی هریک از آزمون های مربوط به موسسات مختلف را بررسی می کنیم و بودجه بندی ها و برنامه راهبردی مربوط به هریک از موسسات را به تفکیک رشته و پایه تحصیلی قرار داده ایم تا شما با آرامش خاطر بیشتری به انتخاب آزمون آزمایشی بپردازید و پس از شرکت در آزمون بهترین نقد و بررسی و بودجه بندی در اختیارتان قرار گیرد . سال یازدهم در آزمون های آزمایشی شرکت کنیم؟ درس شیمی به عنوان درس پایانی دفترچه تخصصی دارای چالش های زیادی برای دانش آموزان می باشد. برنامه ریزی کردن اصولی داره که شما باید اون اصول رو یاد بگیرید و بهش عادت کنید تا تو سال کنکور بتونید با نظم و برنامه ریزی لازم پیش برید و بتونید به بودجه بندی آزمون های آزمایشی برسید و از برنامه آزمون ها و اساتیدتون عقب نیفتید. زمان انتخاب رشته 1401 شما عزیزان که در کنکور سراسری شرکت کرده اید، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج این آزمون هستید. این بخش با بررسی فنی پارامتر های رتبه، تراز داوطلب، رتبه در سهمیه، شرایط ضریب شکست نمرات و همچنین با استفاده از نتایج تحلیل روانشناسی مرحله اول انجام می شود.