تور عمان مجری مستقیم + از تهران و شهر ها-عمان 777

با توجه به رابطه سیاسی مثبت و رایزنی‌های فرهنگی بین دو کشور ایران و عمان شما می‌توانید با خیالی آسوده به این کشور پادشاهی سفر نمایید. این کشور از سمت غرب با سه کشور عربستان سعودی، امارات و ایران همسایه می‌باشد. از سمت جنوب با کشور یمن همسایه است و با ایران دارای مرز آبی می‌باشد. این کشور پادشاهی دومین کشوری است که از نظر مساحت دارای 300 هزار کیلومتر مربع می‌باشد. بیشتر مناطق کشور عمان کوهستانی بوده و در بیشتر بخش‌های آن رشته کوه حجر وجود دارد.

دو برج آل جلیلی و آل میرانی برای محافظت از این کاخ بنا شده اند و اکنون تبدیل به موزه شده اند و دسترسی عموم مردم به آن ها آزاد می باشد. یکی دیگر از جاذبه های فوق العاده این شهر مسجد سلطان قابوس بوده، لوسترهای کریستالی، دیوارهایی از جنس مرمر و دومین فرش بزرگ ایرانی، همگی این مسجد را مزین کرده اند و زیبایی عجیبی به آن بخشیده اند. در شهر مسقط و دیگر شهرهای عمان، خبری از برج و آسمان خراش نیست.

در باره عمان:

تورهای لحظه آخری عمان همان تور معمولی عمان می باشد که شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر و با همان امکانات به عمان سفر کنید و سفری لذت بخش برای خود رقم تور عمان بزنید. تفاوت تور لحظه آخری با تورهای معمولی این است که ظرفیت پرواز در این تور تکمیل نشده است به همین دلیل با قیمت پایین تری ارائه می شود. بنابراین اگر قصد دارید تورهای ارزان قیمت عمان را خریداری کنید، می ‌توانید در فصل تابستان طیف وسیعی از آفر تور عمان و تور لحظه آخری عمان را براحتی تهیه کنید. با توجه به آب و هوای عمان و میزان بارش‌ها در فصل پاییز میزان شرجی هوا کمتر بوده و از هوای مطبوعی برخوردار است. البته این شما هستید که شهر مورد نظر خود را در تور عمان انتخاب می‌کنید. ما این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهیم که در تمامی ماه‌های سال در بازدید از جاذبه های این کشور شما را همراهی نماییم.

تور عمان مجری مستقیم + از تهران و شهر ها-عمان 777

زیرا در این فصل آب و هوا عمان بسیار گرم می باشد تعداد گردشگران و توریست ها نیز کم است. ضمنا در خاطر داشته باشید از نظر قانونی تور لحظه آخری هیچ کم و کاستی نباید نسبت به تور معمولی عمان داشته باشد! پس پکیج مسافرتی عمان که در یک بازه زمانی قیمت بالاتری داشت، با قرار گرفتن در قالب تور دقیقه نودی و لحظه آخری با همان امکانات سابق ولی قیمت ارزان تر به شما ارائه خواهد شد.

اما اگر با کشتی قصد سفر به تور عمان را دارید باید این موضوع را در نظر داشته باشید که کشتی های گشت زنی بسیاری در آب های مسقط در حال حرکت و رفت و آمد هستند، اما معمولا کشتی های مسافربری نمی توانند به صورت مستقیم به مسقط بروند. همین طور شما می توانید با ماشین شخصی خود به تور عمان سفر کنید. اما قبل از هرچیز باید بدانید که این کشور دومین رتبه را در زمینه ی تصادفات رانندگی که منجر به مرگ می شوند دارد. جاده هایی از مرز امارات وجود دارند که دسترسی به آن ها آسان است اما از مسیر یمن به دلیل مقرراتی که برای خروج خانم ها وضع شده با مشکل مواج خواهید شد.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

سلام من و دوستم در ابان ماه میخوایم بریم مسقط یه تور ارزان قیمت میخوایم،بیشتر برای تحقیق و کار کردن در سالن زیبایی هست ممنون میشم راهنمایی کنید. حتماً قبل از سفر با تور عمان لیانا پرواز، نام جزیرۀ توریستی دِیمانیات به گوشتان خورده است. پس لازم است برای لذت بردن و ثبت تجربیات بی نظیر غواصی و دیدن سواحل پاکیزه و درخشان این جزیره حتماً به آنجا سر بزنید و از شنا کردن در آبهای زیبا و نیلگونش خاطره بسازید. ناگفته نماند انجام انواع دیگر تفریحات آبی هم در این جزیره برای شما میسر است. هزینه ویزای فرودگاهی عمان برای شهروندان ایرانی ۶ ریال عمان است که به صورت دلاری دریافت می‌شود.

تور ارزان عمان

سپس ویزا توریستی عمان، به صورت الکترونیکی ثبت می شود و شما فقط باید با حضور در فرودگاه کشور عمان، وارد شوید و پاسپورت خود را ارائه دهید و اینکه ویزا فرودگاهی عمان به شما ارائه میشود. این شرایط همانند کشور ترکیه بوده، با این تفاوت که قبل از دریافت بلیط سفر خود و ورود به کشور عمان، درخواست خود را باید حتما به ثبت برسانید. مهمترین نکته این است که در موقع ثبت درخواست خود برای ویزای عمان، حتما مدارک شما کامل و بی نقص باشد. برای کاهش قیمت تور عمان بهتر است به سراغ پروازهای ایرانی و صندلی های اکونومی بروید.

  • امروزه در کنار همه غذاها قاشق و چنگال وجود دارد اما اگر به رستورانی وارد شدید و مهمانان را در حال غذا خوردن با دست دیدید اصلاً تعجب نکنید.
  • هزینه این ویزا به عهده مسافر است و هر نفر باید حداقل 300 دلار همراه خود داشته باشد.
  • در حال حاضر پرواز مسقط، از 4 شهر تهران، شیراز، کیش و چابهار برگزار می‌ شود.
  • برای استفاده از پرواز و پذیرش هتل تان، ارائه کارت های شناسایی معتبر الزامیست.
  • بله در شهر مسقط تعداد زیادی رستوران ایرانی با کیفیت مطلوب وجود دارد.

در سفر به هر کشوری، یکی از جذاب ترین بخش های سفر، آشنایی با خوراکی ها و فرهنگ غذایی هر کشور است. در فرهنگ غذایی عمان انواعی از غذاهای خوشمزه دیده می شود، بخصوص غذاهای دریایی که متناسب با موقعیت جغرافیایی عمان، متنوع و رنگارنگ می شوند. در صورتیکه مسافر قصد انجام تست را به هنگام ورود داشته باشد می بایست هزینه آزمایش در فرودگاههای عمان را در سامانه ترصد+ قبل از پرواز پرداخت نماید.