بک‌لینک چیست و چگونه بک‌لینک بگیریم؟ نیم‌فاصله: سفارش تولید محتوا-خرید بک لینک گلدلینک

در حقیقت، هرچه اعتبار یک سایت بیشتر باشد، اعتبار بیشتری را هم می‌تواند به سایت شما منتقل کند (از طریق لینک سازی ). در عوض لینکی از محتوای خود به مقاله شما برای کاربر قرار می‌دهد تا در صورت نیاز، کاربر از آن استفاده کند و اطلاعات بیشتری درباره نحوه تغییر DNS دامنه به دست آورد. پس هرچه تعداد آراء سایت شما بیشتر باشد، سایتتان رتبه بهتری در گوگل و سایرموتورهای جستجو خواهد داشت. برای برخی از متخصصان سئو ،بک لینک مهمترین عامل رتبه بندی است. لینک سازی وب سایت شما در 14 روز بصورت کامل تحویل داده می شود. ✅ ما با توجه به وب سایت شما و کلمات کلیدی تان تحلیل رقیب را انجام می دهیم.

ما در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داریم. اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید. من از پکیج های بک لینک انبوه ایرانی سئو ارزان استفاده کردم و کیفیت خیلی خوبی داشت. علاوه بر این، بهتر است رپورتاژها را زمانی بخرید که صفحاتی از سایت تان در صفحه 1 یا 2 گوگل گیر کرده و میخواهید رتبه شان را چند پله افزایش بدهید. پس بهتر است اگر تا الان بک لینک زیادی نداشته و سایت تان هم رتبه های خیلی خوبی ندارد، بیخیال رپورتاژ شوید. ببینید، اینکه دقیقا چقدر بودجه برای خرید بک لینک مناسب است، به حوزه کاری شما برمیگردد.

تمامی پکیج های ما شامل بک لینک های با کیفیت، قوی هستند حتی ارزان ترین پکیج ما نیز اینگونه می باشد. پس از اینکه پیکج لینک بیلدینگ را تهیه نمودید، کارشناسان ما وب سایت شما را بررسی می کنند. یکی از سرویسهای سئو که در اینترنت ارائه میشود خرید بک لینک است. اما در خرید بک لینک بایستی به این موضوع توجه داشته باشید که بک لینکهای ماهانه نه تنها باعث افزایش رنک سایت نمی شوند بلکه میتوانند بطور کلی باعث نابودی سئوی سایت شده و سایت شما را شامل جریمه گوگل نمایند! تمامی بک لینکهایی که توسط ما ارائه میشود دائمی بوده و هرگز حذف نخواهند شد. مجموعه‌ی راش وب در حوزه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ، مانند تولید محتوا، تبلیغات گوگل، سئو و… فعالیت دارد؛ همچنین به فروش بک لینک نیز می‌پردازد.

راه‌ها و ابزارهای زیادی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید بفهمید چه وبسایت‌هایی به شما لینک داده‌اند. این ابزارها شامل مواردی همچین گوگل سرچ کنسول، SEMRush، Ahrefs و غیره هستند. همچنین میتوان برای طبیعی جلوه دادن لینک سازی وب سایت خود ازین نوع لینک به عنوان تقارن کننده لینک های سایت استفاده نمود.

بعد بررسی کنید وبسایت از نظر سئوی فنی و داخلی در وضعیت خوبی باشد. با توجه به گسترده بودن بحث سئو هر اطلاعاتی نیاز داشتید حتماً در صفحۀ آموزش سئوی آکادمی نوین پیدا می‌کنید. پس راه چاره این است که موضوعاتی که هنوز در ویکی‌پیا صفحه ندارند را پیدا کنید، بعد محتوایی دست اول و قابل استناد در وبسایت خود منتشر کنید. در این مرحله می‌توانید خودتان صفحه‌ای در ویکی‌پدیا با کمک محتوای خود ایجاد کنید یا از ویکی‌نویس‌ها برای این کار کمک بگیرید. ایجاد مزرعه لینک یا هر نوع شبکۀ بک‌لینک مشابه به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. این روش‌ها جزو روش‌های کلاه سیاه سئو حساب می‌شوند و گوگل در صورت تشخیص وبسایت‌های بک‌لینک دهنده و گیرنده را جریمه می‌کند.

این تکنیک می‌تواند به شما کمک کند تا لینک‌هایی بسازید که تفاوت قابل توجهی در ترافیک ارگانیک سایت ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند تا رنکینگ شما در کلمات کلیدی رقابتی بالاتر برود. در تکنیک آسمان خراش باید بهترین محتوایی که درباره یک موضوع می‌شود تهیه کرد را، ایجاد کنید. محتوایی که در سطح اینترنت بهترین بوده و از نظر تعداد کلمات، عمق مطلب و تصاویر و المان‌های بصری، حرفی برای گفتن داشته باشد. به همان اندازه که گرفتن بک لینک از سایت‌های اسپم می‌تواند خطرناک باشد، گرفتن و خرید بک لینک از سایت‌های معتبر می‌تواند به بهبود رتبه سایت کمک کند.

بک‌لینک چیست و چگونه بک‌لینک بگیریم؟ نیم‌فاصله: سفارش تولید محتوا-خرید بک لینک گلدلینک به این صورت که برای مثال شما با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان، پس از مدت زمان مشخص، فرضا 50 بک لینک با کیفیت دریافت میکنید. وب سایت فرین ایجنسی اقدام به فروش بک لینک به صورت پکیج نیز میکند. اعتبار صفحه یا همان به موارد مختلفی مانند عمر صفحه، نوع صفحه، تعداد بک لینک‌های داده شده به صفحه، تعداد لینک‌های خروجی از صفحه و… بستگی دارد. هرچه اعتبار صفحه‌ای که از آن بک لینک می‌گیرید بالاتر باشد، ارزش بک لینک شما نیز افزایش می‌یابد. اسپم اسکور یکی دیگر از مقیاس‌های اندازه‌گیری ارزش یک وب‌سایت است.

بهترین بک لینک با سابقه ده ساله به شما کمک خواهد کرد در نتایج گوگل صعود کنید و ورودی گوگل خود را افزایش دهید. این پکیج شامل 160 سایت قوی و با کیفیت میباشد.با توجه به تعداد زیاد سایت های ارائه دهنده بک لینک در این پکیج شما میتوانید پس از سفارش این پکیج از حداکثر ده کلمه کلیدی برای بک لینک استفاده نمایید . نگاه گوگل به لینک‌های فالو و نوفالو متفاوت است؛ لینک فالو مستقیماً روی سئو و رتبه‌بندی سایت شما تاثیر می‌گذارد. اگر لینکی که به شما داده می‌شود از نوع Nofollow باشد، هیچ اعتباری به سایت شما منتقل نمی‌شود و مستقیماً به رتبه‌بندی شما کمک نمی‌کند ولی ترافیک بیشتری را به شاست شما می‌آورد. این که چه سایتی به شما لینک می‌دهد مهم‌ترین شاخص در کیفیت بک‌لینک است. هر چقدر یک وب‌سایت اعتبار بیشتری نزد گوگل داشته باشد، بک لینک آز آن سایت کسی از سایت گلد لینک بک لینک خریده؟ (https://goldlink.ir/p/buy-backlink/) ارزش بیشتری دارد.

در صورتیکه سوالی درباره این مقاله داشته باشید می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها آنرا مطرح نمایید تا کارشناسان سئوف در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند. باید با کسانی که پادکستی را اجرا می‌کنند ارتباط برقرار کنید و بعنوان مهمان در پادکستشان حضور داشته باشید. در عوض برایشان یک محصول ارسال نمایید و اجازه بدهید خودشان تصمیم بگیرند که آیا این ارزش لینک بیلدینگ در وبلاگ را دارد یا خیر. این یک پست اینفوگرافی است که نویسنده یک سایت برای اولین بار درست کرده است. او برای این کار چندین ساعت زمان گذاشته است و یک طراح حرفه‌ای نیز استخدام کرده تا همه چیز حرفه‌ای به نظر بیاید. و تصویری که در بخش بیوگرافی نویسنده استفاده می‌کند را بردارید.

چنین روشی موسوم به «Link Roundup» است و با کمی جستجو در گوگل، سایت‌های مناسبی را برای این کار پیدا می‌کنید. اما در ایران این روش مرسوم نیست و به صورت جایگزین می‌توان راه‌های مشابهی را امتحان کرد. در طول یک سال اول طراحی سایت، آقای الف کلی وقت میگذارد و به رتبه خوبی در گوگل می رسد.