بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون شهریور ۱۴۰۱ در بازار ایران بلاگ سایمان دیجیتال

این گزینه‌ها شامل رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و آبی می‌شوند و افراد بر اساس سلیقه خود می‌توانند یک گزینه را انتخاب کنند. به طور کلی به دلیل قیمت ۲۷۰ دلاری و کیفیت بالای صفحه نمایش این گجت، می‌توان از نقطه ضعف‌های آن چشم پوشی کرد. نسخه مجهز شده به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی گران قیمت‌ترین گزینه برای خرید این گوشی محسوب می‌شود. اما به دلیل وجود رم ۸ گیگابایتی امکان اجرای چند نرم افزار به صورت هم‌زمان و همچنین اپلیکیشن‌های سنگین وجود دارد. ناگفته نماند قیمت نسخه پایه ۲۷۰ دلار بوده و افراد می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار بیشتر نسخه پشتیبانی کننده از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی را خریداری کنند. هر چه تراکم پیکسلی یک صفحه نمایش بیشتر باشد، رنگ‌ها طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.

گوشی ردمی نوت ۱۱ معمولی به چهار دوربین پشتی مجهز است که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی ۱۱۸ درجه‌ای و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج می‌شود. این گوشی از کارت حافظه Micro SDXC پشتیبانی می‌کند و با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با رم ۶ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ و ۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت را رم ۸ گیگابایت عرضه شده است. این گوشی از کارت حافظه نانومتری پشتیبانی می‌کند و تا ۲۵۶ گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود و در حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ و ۸ گیگابایت عرضه شده است.

بهترین گوشی در رنج ۶ میلیون تومان

شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد. این نمایشگر توانایی ارائه حداکثر روشنایی 1200 نیت دارد که همین امر سبب می شود تا در شرایط نوری متنوع و حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید هم وضوح تصویر بسیار خوبی را از آن شاهد باشیم. حضور قدرتمند‌ترین پردازنده‌ شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 موجب شده تا شیائومی 12 به‌راحتی از پس بازی‌های سنگین مانند COD و آسفالت 9 برآید.

انتخاب جایگزین: گلکسی M33 سامسونگ

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون شهریور ۱۴۰۱ در بازار ایران بلاگ سایمان دیجیتال

برخلاف اکثر محصولات این برند، متریال لوکسی در طراحی این مدل بکار برده شده و هر دو پنل از شیشه گوریلاگلس است تا حس پرمیوم خیلی خوبی را به فقط بر روی وب سایت آینده کلیک کنید کاربران متنقل شود. تراشه قدرتمند Snapdragon 870 5G به همراه نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی از دیگر مشخصات این گوشی کم‌نقص است. ناگفته نماند دوربین این مدل نیز سه‌گانه و ۶۴ مگاپیکسلی بوده و کیفیت خوبی دارد. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۶۷ واتی تکمیل کننده مشخصات این گوشیست.

  • همچنین موتورولا یک باتری 4500 میلی‌آمپر‌ ساعتی را به همراه یک شارژر 30 وات برای گوشی هوشمند خود در نظر گرفته است.
  • توجه کنید همه‌ی قیمت‌های نوشته‌شده براساس کمترین قیمت بازار برای مدل رجیسترشده است.
  • دوربین سلفی نیز رزولوشنی 8 مگاپیکسلی دارد و با کیفیت HD فیلمبرداری می کند.
  • دوربین اصلی نوت 10S یک سنسور 64 مگاپیکسلی است که عکس‌های باکیفیتی را ثبت می‌نماید.
  • این گوشی از کارت حافظه Micro SDXC پشتیبانی می‌کند و با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با رم ۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت با رم ۴ گیگابایت عرضه شده است.

یکی از جدیدترین محصولات این گوشی‌ساز چینی، گوشی اقتصادی ردمی 10C است که از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام قدرت می‌گیرد و به ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه microSD مجهز است. در جلوی این گوشی یک نمایشگر بزرگ ۶.۷۱ اینچی به کار رفته که رزولوشن آن 720×1650 پیکسلی است. این گوشی ضخامت ۸.۳ میلی‌متری و وزن ۱۹۰ گرمی دارد و در رنگ‌های جذاب سبز، آبی و خاکستری عرضه می‌شود. به غیر از تراشه مدیاتک هلیو P22 که برای یک گوشی پایین‌رده توان مناسبی را به ارمغان می‌آورد، باید به نمایشگر ۶.۲ اینچی LCD این گوشی هم اشاره کنیم که مبتنی بر طراحی کم حاشیه است و در بریدگی V شکل دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. کاربران از بین ۲ و ۳ گیگابایت حافظه رم حق انتخاب دارند و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی آن هم به لطف پشتیبانی از کارت microSD قابل افزایش است. دوربین اول قرار گرفته در پنل پشتی از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و افراد قادر هستند با این سنسور در حالت واید تصویر برداری کنند.