بهترین موسسات کنکوری کدام ها هستند ؟

این تبدیل باعث تغییرات مهمی در آزمون شد که از جمله این تغییرات استفاده از روش تستی و استفاده از کلید سؤالات و تفکیک مواد امتحانی به اطلاعات عمومی و مواد امتحانی اختصاصی بود. شما به جز درس به چه کاری دیگری علاقه دارید؟ یک سال قبل از کنکور به ایشان گفته بودم شما آخرین حدتان دانشگاه تان یزد است. چندین سال است که آزمون های کنکور سراسری ، دانشگاه آزاد ، دانشگاه پیام نور ، دانشگاه فرهنگیان و همچنین غیر انتفاعی و موسسات آزاد با هم ادغام شده اند و سازمان سنجش کشور یک آزمون جامع تحت عنوان کنکور سراسری برگزار میکند که طی آن داوطلبین ارزیابی شده و به دانشگاه ها راه پیدا خواهند کرد. او و سه چهار تا از دوستانش به صورت شریکی با هم کتاب می خریدند و استفاده می کردند. مسلما تا خدا کمک نکند هیچ کدام از اینها نمی شود.

کتابهای کنکورتجربی بسیارمتنوعی درکتابفروشیها و سایتهای فروش کتاب وجود دارد؛ اما باید به این نکته توجه کرد که کدام یک جامعتر و کاملتر ولی در عین حال دارای درسنامه و تستهای درستتری است؟ یعنی درس خلاقیت موسیقی برای داوطلب کنکور هنری که به رشته سینما علاقه دارد ضریب 3 داشته و به اندازه معارف اسلامی در موفقیتش تأثیرگذار است! در واقع شما می توانید با اطلاع از این درصد دروس متوجه شوید که برای هر درس چه میزان باید تلاش کنید و حداقل درصد دروس جهت ورود به رشته و دانشگاه مورد علاقه تان چیست و در نهایت متناسب با آن اقدام به مطالعه سرفصل های امتحانی نمایید. اگر شما واژگان انگلیسی را با جملات طنز و خلاقانه به ذهن بسپارید، میتوانید خیلی راحتتر آنها را به یاد آورید. با شانس و اقبال شاید بتوانید به یک یا دو سوال درست جواب دهید اما عاقبت خوشی برای درصد نهایی شما نمیتوان در نظر گرفت.

برخی از دانشگاهها به امتحانات اولیه بسنده کرده و برخی دیگر مصاحبه علمی را در نظر میگرفتند. مقدمات اجرای این قانون که برگزاری امتحانات نهایی استاندارد و سراسری در سه سال پایانی دبیرستان باشد، عملی نشد. درواقع برخی از این رشتهها جزو رشتههای پردرآمد نیز محسوب میشوند که دارای بازار کار و آیندهی شغلی خوبی هستند. از جمله رشتههای هنری موجود در دانشگاههای ایران هستند که در ادامه به معرفی چند رشته پرطرفدار این شاخه نیز خواهیم پرداخت. گروه آزمایشی تجربی از رشتههای پرطرفدار است، اغلب داوطلبان علاقمند به تحصیل در این رشته هستند. در سال تحصیلی ۱۳۵۴ـ۱۳۵۳ تغییرات عمدهای در آزمون سراسری صورت گرفت و رشتههای دانشگاهی با توجه به تجانس آنها به پنج گروه پزشکی و طبیعی، مهندسی و علوم ریاضی، ادبیات و علوم انسانی، اقتصاد و علوم اجتماعی و زبانهای خارجی تقسیم شدند.

بله با مشورت با خانواده این تصمیم را گرفتم. بله. آثار شهید مطهری، کتاب زندگی نامه شهدا را مطالعه می کنم. یکی از ویزگی های مهم این دسته از کتاب های موضوعی و تخصصی این است که پاسخ نامههای جامع و کاملی را مانند پاسخ نامه های کتاب کمک درسی به خود اختصاص دادهاند. ضریب این درس نیز در کنکور تجربی ۱۴۰۱ برابر ۲ است. حتی از نظر کتاب ها نیز حداقل ها را انتخاب کردیم. در این لایه یک بانک تست با سوالات فراتر از کتاب درسی طراحی شده تا دانش آموز بتواند تسلط لازم و کامل را بر روی کل مباحث داشته باشد. همچنین دوره و مرور دروس تحلیلی باید با حل تست باشد، حتی اگر سؤالات تکراری باشند. از طرفی مشاور زمانهای دوره را تعیین خواهد کرد که مهمترین کار خواهد بود.

در این آزمون طراحی دستی شما مهم است. نکته مهم دیگری که این فیلمها را از محصولات مشابه متمایز میکند سوال و جوابهای مناسبی از سمت دانشجویان است که در این ویدیوها وجود دارد، و این سوالات مفهومی و به جا باعث شده است که این فیلم ها بسیار به عمق مطلب فرو بروند و تمامی جوانب یک مسئله پوشش داده شود، این امر باعث میشود مشکلی برای دانشجویان باقی نماند، دقت به این نکته ضروری است که سوالات پرسیده شده همان سوالاتی هستند که برای شما هنگام تماشای فیلمها به وجود می آید. بعد هم آقای یحیی زاده بودند که وقتی فهمیدم ایشان با وجود این که رتبه خیلی عالی در کنکور کسب کرده اند ولی به حوزه رفته اند، تحت تاثیر ایشان قرار گرفتم. نکته دیگری هم که لازم است ذکر کنم البته با مشورتی که داشتیم این کار را انجام دادیم. واقعاً دختر خوبی است. اگر کادر خوبی نداشتیم حتماً این نتیجه را نمی گرفتیم. خدمات استادبانک به موارد زیر ختم نمی شود.

شما با انتخاب یک رشته دانشگاهی مناسب میتوانید آینده شغلی خود را تضمین کنید . حداقل سهمیه پنج درصد تراز چند بیارم ۱۴۰۱روکمک شما برا قبولی پزشکی درانتهای رشته حساب کنم؟ منظورم این بود استاد که حداقل چه ترازی با توجه به سهمیه پنج درصد حداقل بیارم که شما با انتخاب رشته حرفه آیی تون قبولی پزشکی آزاد یا پردیس آزاد تضمین کنید؟ ولی با توجه به استعداد و همه تلاشی که کرده بود ما رتبه خیلی بهتر از این را می خواستیم. از مادر زینب می پرسیم با اینکه دخترتان تک فرزند هستند؛ آیا خواسته های خانواده را به خوبی انجام می دهند؟

این کار باعث میشود تعداد تستهای درست و غلط و بی جواب مشخص شوند و با استفاده از ابزار محاسبه گر درصد کنکور ، درصد های خود را به دست بیاورند . سلام استاد امسال باتوجه به افزایش پزشکی به 9600نفر پذیرش یعنی 9600نفر فقط پزشکی یا 9600بین سه رشته اصلی تقسیم میشه؟ گرامی عدر میخوام استاد یه سوال دیگه هم داشتم . سلام استاد باتوجه به افزایش ظرفیت پزشکی امسال سهمیه پنج درصد با چه رتبه و ترازی پزشکی آزاد یا پردیس قبول میشه؟ از آن جایی که کنکور، امتحانی سرنوشت ساز است و هر فردی با هر سن و سالی متاقضی این امتحان است، تقاضای مدرس خوب افزایش پیدا کرده است.

مشاور کنکور به شما کمک می کند تا از پس سختی ها بر بیایدد بهترین منابع کنکور را به شما معرفی میکند در برنامه ریزی کمک میکند تا فرصت های طلایی خود را دست ندهید و همچنین شما را با تکنیک های افزایش ساعت سایت konkoorahmadi مطالعه آشنا میکند. دسته اول معمولا داوطلبایی که در زمان باقیمانده به کنکور در حد تسلط به یادگیری و مدیریت بر زمان رسیده اند چندان نگران چیزی نیستن و در بحبوحه امتحانات دانش و تسلط خودشون رو روی مطالب محک میزنند، این داوطلبان بعد از امتحانات با تمرینات تست زنی تسلط بیشتری پیدا می کنند و به یک استاندارد درست و خوب برای آزمون بزرگ کنکور میرسند. علاقه دارم ولی چون مشورت کردیم به این نتیجه رسیدیم که دبیری جغرافیا بخوانم. دبیری جغرافیای کدام دانشگاه؟ دبیری که با چندین سال سابقه به آموزش کنکور می پردازد تمامی زوایا و نقاط قوت کنکور را شناخته و آن را به دانش آموزان خود نیز فرا می دهد. اگر شما هم قصد تدریس خصوصی در زمینۀ کنکور را دارید کافی است با ثبتنام کاملا رایگان، مراحل استخدام معلم خصوصی در استادبانک را طی کنید و کسب درآمد خود را از این طریق آغاز کنید. به همراه داشتن خط کش، نخ دندان و ابزار گل کنی، انبردست و سایر وسایلی که برای ساختن حجم به شما کمک می کند، برای آزمون عملی رشته مجسمه سازی لازم است.

بخش اول تدریس در این پکیج کاملا تشریحی خط به خط کتاب های درسی سه سال دبیرستان با زبان ساده و روان و شیوه ی کاملا مفهومی. انتخاب رشته به اندازه شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه مناسب در قبولی داوطلب تاثیر گذار است که اکثر داوطلبان کنکور سراسری در گروه های آزمایشی مختلف از این تاثیر در قبولی خود مطلع هستند، اما اغلب اطلاعات کافی پیرامون انتخاب رشته ندارند و به عبارتی نمی دانند چگونه انتخاب رشته را انجام دهند تا با توجه به رتبه ای که بدست آورده اند، بهترین نتیجه را کسب کنند. یعنی فرض گرفتیم دخترمان در یک روستای عقب افتاده ای با شرایط حداقل است. ادبیات اولین و مهم ترین درس دفترچه عمومیکنکور سراسری است و شامل ضریب زیادی از درصد های کنکور است. دور کلمات مهم و کلیدی سؤالات را خط بکشید سپس به سراغ متن بروید، یک نگاه گذرا به آن بیندازید و لغاتی که از قبل مشخص کردهاید را در آنها پیدا کنید. برای گذراندن یک کنکور موفق و کسب رتبه ای برتر باید با برنامه ریزی دقیق در سال های منتهی به کنکور بهترین منابع کنکور را پیدا کرده و با مطالعه دقیق و اصولی آن را انجام داد. صفحه آرایی ساده و مناسب برای شرایط آزمون واقعی است و کاغذها با بهترین کیفیت موجود چاپ شدهاند.

البته همت و تلاش و پشتکار شما است که باید در این امر به شما کمک کند. درس فیزیک، همیشه یکی از دروس مهم، سخت و تاثیرگذار در رشته تجربی بوده است. با توجه به اینکه رقابت در رشته تجربی بسیار زیاد است، از این رو هر داوطلب باید خود در ابتدا بهترین منابع کنکور تجربی ۱۴۰۱ را مطالعه کرده و حتما در کنار این دروس به کمک کتابهای نکته و تست به تمرین و تکرار بپردازد. ایشان دارای دکتری زبان و ادبیات فارسی با درجه ی عالی هستند. همچنین دوست دارم تا مقطع دکتری ادامه تحصیل بدهم. کنکوری های عزیز شاید به تنهایی نتوانید یک برنامه ریزی دقیق و منظم برای کنکوز خود ترتیب دهید برای اینکه با فکر باز تر و خیال راحت تر بتوانید کنکور را پشت سر بگذارید نیاز به یک راهنما و مشاور خبره و توانا دارید تا بتواند به شما در پشت سر گذاشتن یک کنکور موفق کمک کند. خرید و استفاده از کتاب های جامع تستی و کنکور در کنار مطالعه کتاب درسی یکی از بهترین روشها برای آشنایی با سوالات تستی آزمون سراسری است. در ارتباط با دروس تحلیلی مطلبی که بسیار باید به آن توجه کنیم این است که ، چون اصولأ این مطالب میزان فراری آنها کمتر میباشد ، و چون بر اساس یک تحلیل مسئله و یا تحلیل موضوعی خاص میباشد ، باید دقت کنیم که دروسی که معمولأ با منطق خاصی همراه هستند ، پس فهمیدن و به خاطر سپردن آنها معمولأ آسان تر از مطالب حفظی میباشد.

با خرید مجموعه سوالات کنکور و حل سوالات تستی سالهای گذشته اطلاعات لازم و کافی کسب خواهید کرد. در این شیوه دانشآموز با مطالب درسی درگیر میشود و استاد نیز تلاش میکند تا سؤالاتی در ذهن او ایجاد کند که جواب آنها را نمیداند. شاید تا اینجای تابستان از فرصت استفاده نکردید و هنوز به فکر کنکور نیوفتاده اید ، بهترین زمان برای یک دوره کلی دروس سال های آخر دبیرستان فصل تابستان است شما با یک برنامه ریزی اصولی و دقیق میتوانید از فرصت های خود استفاده کنید یعنی هم به تفریحات خود برسید هم تمامی دروس را مطالعه کنید ، طبق گفته نفرات برتر سال های اخیر در کنکور 7 ساعت در روز کافیست تا شما مطالعه اجمالی و مفیدی را برای کنکور داشته باشید.

6. حالا نوبت تیپ سوالاتی هستش که تا حالا مطرح نشده و اما با توجه به کتاب درسی دور از ذهن نیست که امسال مطرح بشه. البته تا قبل از شروع سال تحصیلی کلیه جزئیات و آئیننامههای اجرایی مربوط به این دو مصوبه نیز توسط مسئولین اجرایی ذیربط، یعنی وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، و شورای سنجش و پذیرش، اعلام خواهد شد. در پکیج ریاضی حرف آخر نیز شهودی سازی به اوج رسیده است و با کمک الگو های اساتید ریاضی حرف اخر دانش آموز در قالب کمتر از 30 الگو صفر تا صد ریاضی کنکور را به پایان خواهد رساند و در ادامه نیز یک بانک تست با همان روش های آموزش داده شده برای دانش آموز حل خواهد شد تا به اوج تسلط در این درس دست پیدا کند. مشاور کنکوری وظیفه دارد تمامی تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد و حتی ضمن قبولی در کنکور با انتخاب رشته مناسب نیز با شما همراه است. سبک آموزش اساتید موسسه حرف آخر به صورت شهودی سازی و ترسیم الگو و انیمیشن و نقشه راه میباشد و این موسسه با نیم کره راست ذهن دانش آموزان ارتباط برقرار میکند.