بهترین اپلیکیشن های کتابخوان صوتی ایرانی و خارجی تکنولایف

برنامه‌هایی مثل Moon+Reader، Google Play Book، Foxit، FBReader و … از جمله معروف‌ترین اپلیکیشن‌های این دسته هستند. علاوه بر کتاب‌های عمومی، طاقچه به صورت متمرکز در انتشار کتاب‌های پزشکی نیز فعال است و با نشرهایی مانند؛ تیمورزاده، کامران احمدی، ارجمند، پارسیان طب، اشراقیه، توان طب، رزیدنت‌یار، مدیکو و… همکاری می‌کند. تا هر جایی از کتاب را که بخوانی، به صورت خودکار ذخیره می‌شود و هر بار که وارد برنامه شَوی، از ادامه متن قبلی نمایش می‌دهد. قبل از خرید می‌توانی چند صفحه از کتاب را رایگان بخوانی و بشنوی.

به این صورت که هوش مصنوعی بررسی می‌کند کاربرانی با سلیقه‌ی مشابه به شما چه محتوایی را انتخاب کرده‌اند یا محتوای متناسب با سبک مورد علاقه‌تان را کدام آثار تشکیل می‌دهند. پس از انجام محاسبات دقیق، هوش مصنوعی بهترین گزینه‌ها را برایتان پیشنهاد می‌دهد تا بتوانید کتاب صوتی یا متنی متناسب با سلیقه‌تان را انتخاب و از مطالعه یا گوش فرا دادن به آن فرا کتاب لذت ببرید. شما مانند برنامه کتاب خوانی پلی بوک گوگل می‌توانید محتوای در حال خواندن را شخصی‌سازی کنید که شامل تنظیم سایز و نوع فونت، رنگ، نشانه‌گذاری و موارد دیگر می‌شود.

اپلیکیشن کتابخوان کتابراه

اگر اپلیکیشن فیدیبو را روی کتاب ‌خوان خود نصب کنید، می‌توانید به دریایی از کتاب‌های چاپ شده از انتشاراتی‌های داخلی دسترسی داشته باشید. به روز بودن محصولات فیدیبو، قوی بودن بانک کتاب این فروشگاه و همچنین داشتن تعداد فراوانی کتاب صوتی از جمله ویژگی‌های اصلی اپلیکیشن فیدیبو است. اپلیکیشن FReader یکی از محبوبترین برنامه های کتابخوان است که از بیش از ۱۲ فرمت فایل پیشتیبانی می کند. این برنامه کتابهای الکترونیکی، کتاب های کمیک و حتی فایل های MP3 برای کتاب های صوتی است. همچنین این برنامه دارای ۴ تم، تنظیمات خواندن سفارشی، ۵ مترجم زبان و OPDS است و از تبدیل متن به گفتار نیز پشتیبانی می کند اما رابط کاربری متوسطی دارد که به اندازه کافی خوب هست. این برنامه کتابخوان رایگان و همراه با تبلیغات است که با پرداخت ۷٫۹۹ دلار می توانید تبلیغات را حذف کنید.

Moon+ Reader Pro 7.8 – آپدیت برنامه کتابخوان مون ریدر برای اندروید!

در کنار این مسئله، اپلیکیشن های کتابخوان الکترونیکی باید رابط کاربری مناسبی هم داشته باشند. اغلب این برنامه‌ها اجازه دریافت و ذخیره‌سازی فایل کتاب را به صورت مستقیم نمی‌دهند. بلکه امکانی را فراهم می‌کنند که کاربر بتواند در بستر همان برنامه به کتاب دسترسی داشته باشد. اپلیکیشن طاقچه با صدها ناشر مانند؛ نشر نو، نشر چشمه، نشر ماهی، نشر جیحون، نشر میلکان، نشر نوین، نشر ثالث و… در زمینه‌ی کتاب الکترونیک همکاری می‌کند.

دومین راهی که تولیدکنندگان در پی گرفته‌اند، تولید کتابخوان‌هایی با سیستم عامل اندروید است. استفاده از این سیستم عامل به تولید‌کننده اجازه می‌دهد تا دستگاه تولیدی را بدون محدودیت‌های انحصاری عرضه کند . به نحوی که کاربر می‌تواند هر برنامه و نرم‌افزاری را روی کتاب‌‌خوان خود نصب کند. در صورت تمایل می‌توانید علاوه بر اپلیکیشن کتاب یک صفحه وب‌سایت داشته باشید.

بهترین اپلیکیشن های کتابخوان صوتی ایرانی و خارجی تکنولایف

تعداد زیادی کتاب‌ رایگان دارد که مدام به تعدادش افزوده می‌شود. در این مرحله تمامی تغییرات درخواستی مشتری به صورت دقیق و طبق صحبت‌هایی که با شرکت انجام شده اعمال می‌شود. تمامی کتاب ها و یادداشت ها در سرورهای ابری محفوظ نگه داشته می‌شود.

  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • طاقچه، فیدیبو و کتابراه سه تا از معروف‌ترین برنامه‌های کتابخوان ایرانی هستند.
  • می‌توان چندین کتاب الکترونیکی چند صد صفحه‌ای را به آسانی حمل کرد.
  • طاقچه با صدها ناشر همکاری می‌کند و می‌توانید کتاب‌‌‌‌‌‌های الکترونیکی و کتاب‌های صوتی را به‌صورت قانونی دانلود کنید.
  • طاقچه از همان ابتدا با استقبال چشمگیر کاربران روبه‌رو شد و در مدت کوتاهی به شهرت نسبی رسید و در سال ۱۳۹۳، به‌عنوان یکی از اپلیکیشن‌های برتر در جشنواره‌ی رسانه‌های دیجیتال انتخاب شد.