برنامه ریزی کنکور 1401: رشتت رو وارد کن برنامت رو بگیر، (از الان تا کنکور)

لینک دانلود سوالات کنکور 1400 رشته انسانی (کنکور داخل کشور و کنکور خارج از کشور) در این مقاله قرار خواهد گرفت. در این بخش امکان دانلود سوالات کنکور 1400 تجربی، انسانی، ریاضی، هنر و زبان را خواهید داشت. آخرین ماده درسی دفترچه عمومی کنکور تجربی، درس زبان انگلیسی است. همچنین در روز جمعه 11 تیر، سوالات کنکور 1400 تجربی، منتشر شد. بعد از اینکه، کلید های سوالات کنکور سراسری 1400 را بررسی کردید! میتوانید میزان درصد هر درس را مشخص کنید. هر چقدر که میزان خستگی تو بالا تر بره، یعنی اینکه استفاده درستی از ماهیچه هات داری می کنی و همینطور نشون میده که توی مسیر درست تری قرار داری؛ چون که اگه خسته نشی، به این معنی هست که داری حرکات رو اشتباه می زنی و هیچ پیشرفتی قرار نیست که برات اتفاق بیفته. موقعی که رتبهها اومد که هیچ خبری از این آدم نبود، چون دخترش دو یا سه سال پیش رفته بود پرستاری. توصیه مهم و جمع بندی:با توجه به تغییر قوانین،که هر چند سال یکبار،شاهد آن هستیم انصراف و تغییر رشته به صلاح هیچ دانشجویی نیست.انتخاب رشته فقط قبولی در یک رشته و دانشگاه نیست. دروس مربوط به این دفترچه زمینشناسی، ریاضی، زیستشناسی، فیزیک و شیمی.

حالا که نیمی از مسیر سال دوازدهم و امتحانات نیمسال اول تموم شده، وقتشه که با قدرت بیشتری به سراغ درس های نیمسال دوم بریم و روز به روز برای کنکور و سپس انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰ آماده تر بشیم. دانش آموزان رشته های هنری هنرستان نظام جدید در سال دوازدهم می توانند تنها با یک بار کنکور دادن تا مقطع کارشناسی ادامه تحصیل دهند و پشت کنکور کاردانی به کارشناسی نمانند! جدا از این مسئله که تک تک لحظات برای یک دانش آموز کنکوری ارزشمنده، دوران عید از جنبه های مختلفی دارای اهمیت خیلی بیشتری هست. اکثر دانش آموزان هم بعد از عید به شدت خسته اند، اما باید این خستگی رو ببینند و بپذیرند و قبول کنند که همه در این زمان خسته هستند و همونطور که گفتم، هر چقدر که خسته تر باشند به این معنی هست که تو مسیر درست تری قرار دارند. در این بخش، کلید سوالات قرار میگیرد. معمولا سعی می شود، کلید سوالات خود سازمان سنجش قرار بگیرد.

دومین دسته، داوطلبان کنکور سال های آینده هستند. دومین بخش آموزش نکات کلیدی، تکنیک های حل تست، محاسبات سریع و شیوه های حل سریع و آسان تست های کنکور می باشد. ویژگی اول آموزش شهودی که با کمک انیمیشن و تصویر سازی ارائه میشود و دومین مورد هم استفاده از الگو سازی در بحث آموزش است که به مجموع این دو مورد آموزش پویانمایی گفته میشود که موسسه آموزشی حرف اخر بنا گذار این سبک آموزشی در کشور بوده است. در واقع مغز تو اینطور بهت میگه که صرفا امشب به رژیمت نرسی، نه اینکه تصمیم قطعی بگیره که از شنبه شروع بکنی و فقط شروع از شنبه رو به عنوان یک بهونه استفاده می کنه.

مهم ترین چیزی که در قدم اول به اون احتیاج دارید، یک برنامه مناسب برای پیشرفت شماست. وی افزود: در قانون پذیرش دانشجو، سه روش برای پذیرش دانشجو در دانشگاه پیشبینی شده است که در روش اول پیش بینی شده ۸۵ درصد پذیرش دانشجو باید از طریق سابقه تحصیلی صورت گیرد. رئیس پردیس بینالمللی ارس دانشگاه تهران از شروع ثبتنام و پذیریش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و مصاحبه تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای نیمسال اول سال تحصیلی ۰۲-۱۴۰۱ در این پردیس دانشگاهی خبر داد. در تیر ماه سال ۱۴۰۱ در جلسه کمیسیون اصل ۹۰ با رئیس جمهور مقرر شد سوابق تحصیلی برای کنکور ۱۴۰۲ تأثیر قطعی نداشته باشد.

تقسیمکردن این دوره تدریس به دو قسمت خوانش و ارزیابی شبیهساز کوچکی از محیط کنکور است و دانشآموز این فرصت را دارد تا توانایی خود را مورد محک قرار دهد. چون این برنامه ریزی برای کنکور ۱۴۰۰ میتونه نتیجه نهایی شما رو خیلی تحت تاثیر قرار بده و از حساسیت زیادی برخورداره. شما می تونید با صحبت و مشورت گرفتن از مشاورین حرفه ای کنکور، بخشی از دروس خودتون رو حذف کنید و در دروسی که مهارت بیشتری دارید، شروع به مطالعه کنید تا در مدت زمان باقی مونده تا کنکور، بهترین شکل از خودتون رو برای موفقیت در کنکور ۱۴۰۰ آماده کنید.با توجه به شرایط ویروس کرونا و آموزش مجازی، دانش آموزان با چالش های جدید و زیادی روبرو بودند که کار رو گاهی وقت ها خیلی سخت تر کرد.

پیشنهاد مشاوران تحصیلی بارسا اینه که در برنامه جمع بندی عید، به طور کامل بر دروس نیم سال اول به تسلط رسید. به همین خاطر، مشاوران مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ و مدرسان رشته هنر، در نخستین جلسات، سطح داوطلب را ارزیابی می کنند و سپس منابع را با تشخیص بهینه از سطح علمی و اشراف اطلاعاتی ایشان، در اختیارتان قرار می دهند. بنابراین از تمام لحظاتی که در مقابل شما قرار داره باید به درستی استفاده کنید و مطمئن باشید که نتیجه تمام تلاش ها و زحماتتون رو به زودی دریافت خواهید کرد.اگه سوالی درباره روش مطالعه و برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۰ دارید، فقط کافیه عدد ۱۴۰۰ رو به ۳۰۰۰۹۰۹۰۳۰ ارسال کنید تا بهترین مشاوران کنکور تهران با شما تماس بگیرند. چون وظیفه شما این است که مطالعه کنید و در همین حالا که فرصت دارید بهترین عملکرد را داشته باشید.

معمولا عصر روز کنکور، توسط سازمان سنجش دفترچه سوالات منتشر می شود. به گزارش همشهری آنلاین، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ۱۴۰ هزار داوطلب رشته ریاضی در کنکور سراسری امسال شرکت کردند و ۲۵۰ هزار صندلی خالی در این رشته وجود دارد. یعنی داوطلبان علاوه بر شرکت در کنکور گروه آزمایشی اصلی مربوط به رشته مورد نظر خود می توانند در یک یا هر دو آزمون گروه های هنر و زبان نیز شرکت کنند. برای همین نوروز ۱۴۰۰ می تونه پرتگاه شما به دره شکست در کنکور ۱۴۰۰ باشه، یا می تونه یه سکوی پرش برای موفقیت شما باشه و بتونید از خیلی از رقیباتون سبقت بگیرید.بنابراین تو برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۰، دوران عید نوروز اهمیت زیادی داره و باید با حساسیت و توجه کافی برای این فرصت طلایی برنامه ریزی کرد. موسسه بارسا با وجود شرایط کرونا، همچنان برای موفقیت دانش آموزان در کنکور ۱۴۰۰، اقدام به برگزاری چنین پانسیون مطالعاتی ای کرده تا به درستی بشه از این فرصت ارزشمند استفاده کرد. در نهایت هم 12 تیر بعد از برگزاری کنکور هنر، سوالات توسط سازمان سنجش در دسترس قرار گرفت.

مصری پنجم تیرماه در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور در استان اردبیل اظهار کرد: از فردا داوطلبان با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش میتوانند کارت ورود به جلسه خود را پرینت بگیرند. مدارس امروز در دنیا به سمتی رفته است که کودکان و نوجوانان با مهارتها آشنا شوند تا بتوانند زندگی آیندهشان را اداره کنند و این برخلاف رویه ما است. اساتید منتخب کلاسی نو در برترین آموزشگاه ها و مدارس تهران و شهر های مختلف مشغول به تدریس حضوری هستند ، در ادامه به بررسی تک تک درس ها و اساتید کلاسینو میپردازیم. استاد حمیدرضا زارعی از پر افتخارترین و برترین دبیران زیست شناسی هستند. سلام استاد با توجه به شرایط موجود به نظر شما امکانش هست واسه کنکور ۱۴۰۰تاثیر معدل مثبت باشه یا اینکه از الان به فکر ترمیم معدل باشم ؟ استاد کردافشاری مولف و مدرس درس زبان انگلیسی با بیش از چندین دهه سابقه در مدارس برتر تهران هستند ایشان شما را از تمام منابع بی نیاز کرده و به ذکر نکات تحصیلی و کنکوری جهت بالار بردن سطح زبان انگلیسی می پرازند. ما در اینجا معتبرترین موارد را برای دانلود قرار میدهیم. دفترچه سوالات کنکور زبان به همراه کلید اولیه (کنکور داخل کشور و کنکور خارج از کشور) در این مقاله قرار خواهد گرفت.

هرگز فراموش نکنید که کلید موفقیت در کنکور 1400، تلاش و مداومت برای کسب نتیجه مناسب هست. کنکور هم همین شکلی هست. توصیه من بهتون اینه که حتما حتما از سامانه رپیدیو هم برای آزموش و هم برای مرور کمک بگیرین. پس بهترین کار اینه که تمرکز کنید و بهترین خودتون در زمال حال باشید و هر کاری که از دستتون بر میاد رو تو این سه ماه تا کنکور 1400 انجام بدید و بدونید با فکر به گذشته، اتفاق خاصی نخواهد افتاد و جزو دایره نفوذ شما نیست. برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید هم به کیفیت و هم کمیت میزان مطالعه اهمیت دهید، اگر ساعات زیادی مطالعه کنید ولی تمرکز درست نداشته باشید و مطالب کمی را درک کرده باشید، به هیچ وجه خوب نیست و از طرف دیگر اگر شیمی کنکور را بطور درست مطالعه کنید ولی میزان ساعات مطالعه کم باشد هیچ تاثیری در بهبود درصد شما ندارد. راه حل اصلی این مشکل اینه که خودتون رو به یه برنامه ریزی دقیق پایبند بدونید و حتی اگه مشاور دارید، با مشاور خودتون مشورت بکنید و یک روش و مسیر رو، فقط یک بار تنظیم کنید و کامل و دقیق اون رو انجام بدید و هیچ وجه روش خودتون و برنامه ریزی برای کنکور ۱۴۰۰ رو تغییر ندید.مشکل دیگه خیلی از بچه ها، حسرت گذشته و فکر به آینده هست.

به نظرت، مغز تو این رو بهت میگه که از شنبه رژیم بگیری و تصمیمت رو عملی کنی؛ یا صرفا به خاطر اینه که از قورمه سبزی نمی تونی بگذری؟ و باز هم بعد از کمی مطالعه و کارکردن احساس سردرد و خستگی بکنید این نکته مهم و اساسی را نادیده بگیرید.آب خوردن تاثیر فوق العاده ای روی مغز و یادگیری شما دارد. انجام بدید تا حس حالتون عوض بشه و بهتر روی برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۰ متمرکز بشید.چالش بعدی بچه ها اینه که به شرکت در کنکور سال بعد فکر می کنند. چیزی که اینجا مهم هست اینه که باید سعی کنید با تکنیک های مختلف مثل تکنیک های روانشناسی اکت نوجوانان، خودتون رو در لحظه حال قرار بدید و با تمرین هایی مثل ذهن آگاهی و مدیتیشن، مطالعه متمرکز و صحیح انجام بدید. بهترین توصیه برای این دوران اینه که یک سال پایه و دروس نیمسال اول دوازدهم رو برای آخرین بار و به طور کامل جمع بندی کرد. بنابراین شما هر قدر، دروس با ضرایب بالاتر در هر زیر گروه را بهتر بزنید، رتبه ای که به دست می آورید در آن زیر گروه بهتر خواهد بود. تمایز و گوناگونی روش های خرید و همینطور پرداخت درب منزل، سهولت خرید کتاب در کتاب کنکور را افزایش داده و این سایت را نسبت به سایت های مشابه، متمایز می نماید.

در این دوره های آموزشی استاد هر درس پس از تدریس، روش های تست زنی، تکنیک ها و مهارت های تست زنی را آموزش خواهد داد. به عنوان کارشناس که سالهاست با کنکور و مسایل آن درگیر هستید، چه توصیهای در خصوص روشهای جایگزین کنکور با روش کنونی دارید؟ اگر فکر می کنید که توان این رو دارید که سال بعد درس بخونید، خودتون رو آزمایش کنید که توی این سه ماه چه کاری می تونید انجام بدید. بنابراین تلاش مداوم و مطالعه صحیح می تونه شما رو از خیلی رقیباتون جلو بندازه.اگر هم که نتونستید مطالب نیمسال اول رو در امتحانات دی ماه جمع بندی کنید، نگران نباشید چون که تو برنامه جمع بندی عید فرصت بسیار ارزشمندی دارید تا بتونید به مطالب گذشته برگردید و اونارو مرور کنید.

آزمون عملی کنکور هنر به صورت گروهی در تاریخی که سازمان سنجش اعلام می کند، سایت konkoorahmadi برگزار می شود. این مصوبه مدلی است که نظام آموزش و پرورش و فعالیت ۱۲ساله معلمان و تلاش دانش آموزان را مورد توجه قرار میدهد در حالیکه در روش فعلی سنجش و پذیرش دانشجویان با برگزاری کنکور سراسری به شکل فعلی هم کارکرد آموزش و پرورش کم شده است و هم دانشگاههای کشور نقش جدی در پذیرش داوطلبان ندارند. یکی از بدیهی ترین دلایلی که همواره باعث اعمال تغییرات جزئی به طور سالانه در نحوه برگزاری و تاثیر آزمون شده است، وجود استرس زیاد بین داوطلبان و فشار روانی بالا حتی در صورت داشتن برنامه ریزی کنکور می باشد.