آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin، همه‌چیز درباره صرافی کوکوین مجله بیتستان

آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin، همه‌چیز درباره صرافی کوکوین مجله بیتستان

برای ترید اسپات در این صرافی 3 نوع سفارش قابل ثبت و در دسترس می باشد. سلام در قسمت assist مقدار موجودی به صورت tusD نمایش داده میشه که قبلا به صورت USDT بود والان نمیشه ترید کرد. الزامی نیست ولی در صورتی که اطلاعات حساب مانند رمز ترید را فراموش کنید از شما مدارک هویتی خواسته خواهد. است، باید از کوکوین آدرس ERC20 را بردارید و ارسال را به آن آدرس انجام ندهید.

آن‌ها از این به بعد خیالشان راحت است که سبد معاملاتی‌شان کار خود را انجام خواهد داد؛ فارغ ازینکه خواب باشند یا بیدار. برای شروع ترید در این برنامه ابتدا باید در آن ثبت نام کرده و با وارد کردن اطلاعات شخصی خود احراز هویت شوید تا اکانت شما تایید شود. پس از دریافت تاییدیه می توانید تریدینگ را آغاز نمایید و ارزهای مورد نظر خود را به صورت مستقیم خریداری کرده و آنها را در زمان دلخواه و با پرداخت کمترین میزان کارمزد بفروشید. کوکوین دارای کمترین هزینه‌ها در بین بسترهای معامله ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد. هزینه‌ها بر اساس حجم معاملات 30 روزه یا دارایی‌هایی توکن کوکوین کاهش می‌یابد که درواقع حق تخفیف هزینه معاملات اضافی را می‌دهد. امروزه فعالیت در بازار ارز دیجیتال زبانزد بیشتر افراد جامعه شده و همه افراد تصمیم به فعالیت در این بازار را دارند.

ویژگی‌ های صرافی کوکوین

به سادگی می‌توانید وارد سایت این صرافی شده، با یک ایمیل، حساب کاربری خود را بسازید و همان زمان نیز معاملات خود را شروع کنید. اگرچه برای بالا رفتن سطح خدمات، مراحل احراز هویت یا همان KYC باید انجام شود، اما در سطح کاربری پایه نیز تقریبا هر آنچه که نیاز باشد، ارائه شده و محدودیتی برای کاربران ایجاد نمی‌کند. هیچ تضمینی برای اجباری نشدن احراز هویت ۲ مرحله‌ای در صرافی کوکوین وجود ندارد؛ چه‌بسا که این صرافی هم مثل صرافی بایننس، از فعالیت کاربران ایرانی جلوگیری کند.

  • کمیسیون برداشت در این صرافی کمترین هزینه در میان سایر صرافی‌های مبتنی بر ارز دیجیتال محسوب شده و بسته به نوع رمزارز متفاوت است.
  • طبق تجربه شخصی کارشناس ایران بروکر، پشتیبانی آنلاین 24 ساعته این پلتفرم، از سرعت و ادبیات قابل قبولی برخوردار است.
  • با این حال، تأیید KYC در حال حاضر توسط KuCoin مورد نیاز نیست.
  • کوکوین دارای اپلیکیشن برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید است.
  • میزان ارزی که برای بالانس معامله نیاز است نشان داده می شود.
  • من به اشتباه به جای main به tridding صرافی کوکوین ارز هارمونی واریز کردم ولی در کیف پول کوکوینم ننشسته چیکار میتونم بکنم تا درست بشه .

برای مثال اگر حجم معاملات 30 روز گذشته شما بیش از 500 واحد بیت‌کوین باشد یا در حساب خود حداقل 20,000 توکن KCS هولد کرده باشید، کارمزد Maker 0.05% و Taker 0.08% خواهد بود. لازم به ذکر است در این مثال رده شما در سطح 3 قرار خواهد گرفت. رده من چگونه مشخص می‌شود؟ بسیاری از صرافی‌های متمرکز از این مدل تعیین کارمزد بهره می‌برند.

علت هشدار امنیتی گوگل در مورد روبیکا چیست؟

اگر تفاوت از آستانه فراتر رود، سفارش شما تا حدی در برابر سفارش های موجود در بازار که قیمت آنها زیر قیمت ورشکستگی است، اجرا می شود. در این صورت، سفارش تا حدی در برابر سفارش‌های موجود در بازار در حد آستانه اجرا می‌شود و قسمت تکمیل نشده باقی‌مانده سفارش بلافاصله لغو می‌شود. میکر یا ایجاد کننده در یک سفارش محدود (با فعال بودن عملکرد Post Only) به عنوان سازنده، هزینه ای از سازنده دریافت می کنید.

  • پس از ورود به صفحه اصلی صرافی در قسمت بالا صفحه دو گزینه برای معاملات وجود دارند که عبارتند از Trade و Dervatives.
  • هرچقدر که حجم معاملات در یک صرافی بیشتر باشد، معاملات شما در آن صرافی بهبود و سرعت بیشتری پیدا می‌کند.
  • گرچه فعالیت بدون تایید هویت در صرافی کوکوین امکان پذیر است، ولی این احتمال را باید در نظر گرفت که ممکن است به ریسک از دست دادن دارایی منجر شود.
  • این کار در صرافی کوکوین با گزینه Deposit برای شما لیست ارز ها باز می‌شود.
  • به وب‌سایت رسمی KuCoin.com رفته و اقدام به ساخت حساب کاربری کنید.
  • به شما این تضمین را می دهیم که از شماره تماس شما به هیچ عنوان استفاده تبلیغاتی نشود – شماره موبایل شما برای اطلاع رسانی شما از پاسخ به نظرتان دریافت می گردد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت Kucoin Exchange.