آموزش صرافی کوکوین Kucoin؛ ثبت نام و معامله آپدیت ۲۰۲۲ ارزدیجیتال

وقتی وارد صحفه ثبت نام صرافی شدید، مطابق تصویر زیر روی قسمت Email کلیک کرده تا با استفاده از ایمیل تان بتوانید به سادگی ثبت نام نمایید. پس از انجام موفقیت آمیز موارد بالا، مقدار ریالی رمزارز فروخته شده، به حساب بانکی یا کیف‌پول ریالی شما ارسال خواهد شد. سلام دوست عزیز، شما باید به پشتیبانی صرافی کوکوین ایمیل بزنی… در بالای صفحه روی بخش مربوط به حساب کاربری (آواتار) بروید و روی KYC Verification کلیک کنید. با بعد از انجام ثبت نام چنین صفحه ای برای شما باز میشه که به معنی تایید حساب کاربری شما و موفقیت آمیز بودن ثبت نام شماست.

آیا ارز سولانا قابلیت استیک کردن در کوکوین را دارد؟

کارمزدهای معامله در صرافی کوکوین زیاد نیست و می توان با استفاده از توکن های KSC در بستر ترید کوکوین، کارمزدها را تا حدود زیادی کاهش داد و امکان کسب سود را نیز برای کاربران فراهم آورد. برای ترید کردن در صرافی کوکوین ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت بالا روی Trade و سپس Spot کلیک کنید تا وارد بازار اسپات شوید. برای معامله کردن، برداشت و چند فعالیت دیگر لازم است تأیید دومرحله‌ای با استفاده از اپلیکیشن Google Authenticator داشته باشید. این کار برای افزایش امنیت حساب کاربری ضروری است و بدون آن اجازه معامله کردن نخواهید داشت. برای این کار باید ابتدا اپلیکیشن را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

برای آشنایی با این صرافی به معرفی کوتاه آن می‌پردازیم.

حجم معاملات صرافی کوینکس حدود 250 میلیون دلار در روز است ولی حجم معاملات صرافی کوکوین بیش از 1.5 میلیارد دلار در روز است. با این تفاوت که برای صرافی کوکوین هم نباید با آی پی ایران وارد بشید چون احتمال بلاک شدن اکانت وجود داره. برای این منظور بایستی از بخش Assets یا دارایی ها گزینه Transfer یا انتقال را انتخاب کنید. در شکل زیر نحوه دسترسی به این بخش در نسخه موبایل و کامپیوتر صرافی کوکوین نمایش داده شده است. برای استفاده از کد های تخفیف معرف در صرافی کوکوین میتوانید از دو روش استفاده کنید. روش اول استفاده از لینک تخفیف دار ورود به صرافی میباشد.

از طرفی با توجه به حجم معاملاتی بالایی که دارید معاملات به سرعت انجام شده و گزینه مناسبی برای جایگزینی باینانس به شمار می رود. سیستم خرید از صرافی کوکوین نیز مانند دیگر صرافی‌های معتبر جهان است. تمامی کاربرانی که در کوکوین خریدوفروش می‌کنند باید سفارش خود را ثبت کنند، سپس این پلتفرم معامله گران را به همدیگر وصل می‌کند و از طرفین مقابل کارمزد را دریافت می‌کند. صرافی کوکوین یک ویژگی جالب تحت عنوان معاملات غیر امانی داره. اگر در این صرافی گزینه معاملات غیر امانی رو فعال کنین، کوکوین دیگر کنترلی بر کیف پول شما نخواهد داشت و می تونید به هر میزان دلخواه معامله انجام بدید.

چت آنلاین سریع ترین راه رسیدگی به مشکلات است؛ زیرا به احتمال زیاد در چند دقیقه اول شما پاسخ خود را دریافت می‌کنید. یکی از مهمترین مواردی که هنگام انتخاب صرافی ارز دیجیتال باید در نظر بگیرید، کارمزد است. برای آشنایی با این صرافی به معرفی کوتاه آن می‌پردازیم. صرافی کوکوین به دلیل حجم کاربران و معاملات روزانه به یکی از صرافی‌های مطمئن در جهان تبدیل شده است. با محدودیت‌های جدید‌ صرافی بایننسبسیاری از کاربران به دنبال یک جایگزین مناسب هستند. طبق نظر تریدرهای باسابقه و کارشناسان، صرافی کوکوین به عنوان یکی از بهترین جایگزین‌ها برای صرافی‌ بایننس شناخته می‌شود.

در ادامه آموزش صرافی کوکوین با موبایل با تأیید نهاییت سفارش از طریق گزینه موجود، می‌توانید تراکنش را انجام دهید. در بالای صفحه دارایی موجود در حساب کاربری‌تان در کوکوین را می‌توانید بر حسب بیت کوین و دلار مشاهده کنید. صرافی کوکوین جز یکی از نامداران عرصه صرافی ارز دیجیتال و جز شش صرافی محبوب در دنیا است. اولین راه تعامل با صرافی کوکوین ثبت نام در این صرافی است.

البته این شرکت پس از هک موفق شد با استفاده از صندوق بیمه‌ای که از قبل اختصاص داده بود، پول‌های به‌سرقت‌رفته را به کاربران پس بدهد. به طور کلی ارسال مدارک ایرانی توصیه نمیشه چون کوکوین ایرانو و کاربران ایرانی رو تحریم کرده. ولی بعضی از کاربرا تونستن با ارسال مدارک ایرانی حسابشون رو وریفای کنن. دانلود برنامه احراز هویت دو مرحله ای گوگلدر این مرحله جهت ارتقا اکانت خود ابتدا باید برنامه Google Authenticator را از گوگل پلی دانلود کنید و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. در صفحه بعد پس از دانلود و نصب برنامه، کلید خصوصی خود را وارد نرم افزار گوگل اتنتیکیتور کنید و سپس کد تولید شده را در کادر دوم وارد کنید.

آموزش صرافی کوکوین Kucoin؛ ثبت نام و معامله آپدیت ۲۰۲۲ ارزدیجیتال

در این صرافی برای هر سطح کاربری، کارمزد متفاوتی تعیین کرده‌است. برای مشاهده کارمزد سطحی که در آن قرار دارید می‌توانید پس از ورود به صفحه اصلی در قسمت مشخص‌شده وارد شده و بر گزینه کارمزد معاملات یا Trading Fees کلیک کنید. پس از ورود به منوی اصلی و وارد شدن به حساب کاربری خود در سایت صرافی KuCoin، در گوشه سمت راست صفحه روی قسمت مشخص‌شده با کادر قرمز کلیک کنید. پس از پیش‌آمدن مشکل اجبار احراز هویت در بایننس و کوچ معامله‌گران ایرانی از این صرافی، یکی از جایگزین‌های اصلی کوکوین خواهد بود. در بخش Deposit ارز دیجیتال مدنظر خود را انتخاب کرده و آدرس کیف پولی را که کوکوین به شما می‌دهد کپی کنید. سپس ارز دیجیتال را به آن آدرس ارسال کنید تا حساب شارژ شود. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین وب سایت خود باشید.

بهره توکن بومی کوکوین (KCS Bonus)

قسمت Referral Code نیز در این قسمت، به کد معرف شما مربوط است. اگر کد معرفی از طرف دوستان و یا شخص خاصی دارید، می توانید آن را در این قسمت وارد نمایید، در غیر این صورت، نیازی نیست این قسمت پر شود. در آخر، اگر با شرایط این صرافی، در بخش terms of Use موافق هستید، می توانید تیک سبز رنگ I have read and agree … را بزنید و گزینه Sign Up را انتخاب کنید تا ثبت نام در صرافی کوکوین Kucoin.comانجام شود. توصیه مهم ما به شما این است که برای استفاده از معاملات مارجین در صرافی کوکوین حتما وسواس زیادی به خرج دهید و تنها در صورتی که تبحر کافی در معاملات بازار رمزارزها دارید، به سراغ این معاملات بروید. در غیر این صورت خطرات سنگینی سرمایه شما را تهدید می‌کند.